نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

ماه رمضان و سفر

1394/4/4 13:02
نویسنده : خاله لیلا
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم من دوباره برگشتمم خیلی دلم براتون تنگ شده بود نماز و روزه هاتون قبول  من

امروز می خوام درمورد اصفهان که رفته بودیم براتون تعریف کنممممم  من و نیلوفر دلمون برا دختر عموم

دیانا  خیلی تنگ شده بود برا همین یه هفته ای رفتیم اصفهان  تا رسیدیم اصفهان من و نیلو رفتیم خونه ی

عموم تا درو باز کردم دیانا اومد و دستشو باز کردو گفت اووووو و خیلی شیطونی کرد برا مون خیلی

خنده دار شیطونی می کرد اخه تازه 10 ماهشه و تازه چهار دست و پا یاد گرفته بود  جیگرم خیلی دوست دارمفرداش عمه فاطمه اومد کلی با عمه فاطمه بازی کردیمخلاصه اون شب

خیلی به ما خو ش گذشت  فرداش رفتیم کنار پل خواجو  و اونجا فرش پهن کردیم و نشستیم میوه خوردیم بعدش رفتیم بستنی میوه ای خوردیم خیلی خوش مزه بود جای همگی خیلی خالی بود  فعلا تا مطلبی دیگه بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)