نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

حرف زدن ني ني ما

1391/10/24 23:05
نویسنده : خاله لیلا
336 بازدید
اشتراک گذاری

نازی جون میگه کلمه هایی رو که نیلو میگه تو وبلاگمون بنویس چشم نازی جونم م م م م قلبمژه نیلو صدای

بعضی حیوونا رو بلده و بازبون بچگونه و شیرینش میگه مثلامیگیم ببعی چی میگه میگه ببع  به گنجشکه میگه

دد پیشی رو دهنشو جمع میکنه میگه او   کلاغه رو میگه قا قا  به ماه میگه ما بچه رو میگه ن نی بابا رو میگه

ب ب فعلا همینا تا بعدا کلمه های جدید بگم  عاشقتونم م م م م م هزار تا  ماچماچقلبچشمکبغل                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه مریم
25 دی 91 8:18
سلامــــــــــــــــــــ عشقــــــــــــــــــای من . آفرین نیلوفر جوجو خیلی دلم می خواد حرف زدن تو ببینم دلم خیلی تنگ شده . نازنین جونم آفرین گلم که امتحاناتو خوب دادی و تو ورزشم بهت خوش گذشته ایشالله همیشه خوشحال و موفق باشی عشقم نازی و نیلو جون عاشقــــــــــــــــــــتونم دوستتون دارم هوارتاااااااا ازراه دور میبوسمتون بازم ازاین مطالب قشنگ بزار:
باران قلنبه
22 فروردین 92 17:02
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو جشنواره اتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم به وبلاکمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید و به دخملم امتیاز 5 رو بدهید
شادی
16 شهریور 92 23:11
سلام نازنین و نیلوفر من شادی ام اگه از عمه مریم بپرسید منو بهتون معرفی میکنه
وبلاگتون واقعا زیبا بود [تایید


ممنونم شادی خانم