نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

تولد نگار

1393/11/16 19:47
نویسنده : خاله لیلا
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم  من دوباره اومدممممممم دلم برا ی گذاشتن مطلب تو

وبلاگم تنگ شده بودآخیش   تو این چند ماهه چیکار کردم؟  متفکر مثل همیشه هر روز رفتم

مدرسه  اومدم خونه خندونک عروسی رفتمدیگه دیگه تولد نگار دختر خانم موسیقی مون رفتم که

تازه 1 سالش شده  خیلی خوش گذشتتتت   من زودتر رفتم تا اگه خانمم کاری داشت کمکش کنم بعد کم کم مهموناشون اومدن و شلوغ شد .دست

زدیم تولد مبارک خوندیم براش .نگارم شیطونی میکرد همه چیزو به هم میریخت بعد کیک اوردن مامانش به جاش شمع و فوت کرد بعدش کیک خوردیم کادوها رو باز کردن نگار کادو ها رو اینور اونور مینداخت شیطون شده بود آخر تولدم شام دادن سالاد

اولویه شونم شکل باباسفنجی بود خوش گذشت دیگه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه مریم
26 بهمن 93 13:57
سلام نازی جونم ؛ دیدی گفتم الان میرم وبلاگت رو می بینم رفتم . خیلی خوشحالم که تو تولد نگار اینقدر بهت خوش گذشته ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشی عیزی دلم خییییییلللی هم دلم تنگتو ن شده به امید دیدار باااااای می بوسمت ممنونم عمه جونم عاشقتم مرسی عمه جونم خیلی زیادددددددد دوستتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممم