نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

جشن تکلیف نازی جون

1392/2/15 0:19
نویسنده : خاله لیلا
7,154 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه جشن تکلیف نازنین بود من(خاله لیلا) و مامان نازنین رفتیم مدرسه یعنی دعوت شدیم

برای جشن.

 نازنین با چادر و مقنعش خیلی قشنگ شده بود. اول بگم کلاس نازنین 7 نفر دانش اموز

داره چون مدرسه خصوصی و مهد قرانه .خب بچه ها رو از زیر قران رد کردن و

تک تک عکس گرفتن بعدوقتی نشستن برنامه شروع شد اول قران خونده شد بعد بچه ها اماده شدن برای سرود سرودشون درباره جشن تکلیف بود خیلی قشنگ خوندن بقیه هم براشون دست

زدن

بعد نوبت نمایش بود نمایش جالب و خنده داری  بود درمورد نماز صبح             

بعد یه خانمی براشون درمورد جشن تکلیف و درباره تولد حضرت فاطمه(س) شعر های زیبایی خوند وهمه 

هم نوا شدن و دست زدن .بعد از اون خانمشون پیمان نامه برای به تکلیف رسیدنشون خوند.              خب ب ب ب  حالا نوبت کیک شدهههههههههههههههههههکیک قشنگی

بوددددددددددددددددددددددددددد پذیرایی میوه هم شدیم جای

همگی خالیاخر برنامه هم نوبت عکس شد همه بچه ها با مامانا و خانمشون یکی یکی

عکسای خوشگل خوشگل انداختن  بعدم یه کادوی کیف سجاده ی ناز گرفتن  دست

مامان و خانماشون درد نکنه به خاطر جشنی که برای بچه ها گرفتن

 

کیک قشنگ جشن

این کیفای قشنگم کیف سجاده هستش

نازنین خانم گل ودوستاش

اینجام دارن سرود میخونن

این خانم کوچولو هم نیلوفر خانومه که اومده جشن تکلیف ابجی نازنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه نصیری
17 اردیبهشت 92 20:15
جشن تکلیفت مبارک نازنین جان


ممنونم دوست خوبم
عمه مریم
18 اردیبهشت 92 8:24
سلام نازنین جونم جشن تکلیف و عبادتت مبارک مطالب جالبی و عکسای قشنگی بود آفرین به تو دختر زیبا و زرنگ و دوست داشتنی خودم عزیزم دلم برات خییییییییییییییییییییییییییییییلی تنگ شده برا نیلوفر جوجو همین طور دوسسسسسسسسسسسسسسسستتون دارم هوااااااااااااااااااااااااااااااااارتا . موفق باشی "ایشالله امتحان امروزت هم خوب بدی عزیز دلم ."


ممنون عمه جون منو نیلوفرم دوست داریم خیلییییییییییییی
عمه مریم
20 اردیبهشت 92 17:35
اول عمه مریم :

سلام ، نازنینم چون دیدم ناراحتی از اون نظرم دویاره برات نظر میذارم .

عزیزدلم جشن عبادتت رو دروباره بهت تبریک میگم ایشالله همیشه زیر سایه خدا و قرآن سلامت باشی خییییییلی خییییییلی دوستت دارم و دلم برات تنگ شده عزیزم عکسای خیلی قشنگی هم تو تهران تو و نیلوفر گرفتی ، شیطوووووووووووووونکای خودم می خوامتون دوستتون دااااااااااااااااااااااااااارم




منم دوست دارم عمه مریم هزارتاااااااااااااااااااااااااااا ممنونم منم دلم براتون تنگ شدههههههههههههههههههههههههههدوستون دارم م م م م م
گل آرایی
22 اردیبهشت 92 13:55
نازنین جون خیلی ناز شدی

امیدوارم همیشه ی همیشه این جور پاک و معصوم باشید همه ی شما تو این لباس مثل فرشته هایید آرزوی من خوشحالی و شادی همیشه ی شماست



راستی خوش به حالت با این خاله ی خوش ذوقت دست گلش درد نکنه




ممنون خانم خوبم (نازنين)


خانم گل ارايي عزيز ممنون از نظر لطف شما وبلاگ شمام خيلي جالب وقشنگه(خاله نازنين)


گل آرایی
22 اردیبهشت 92 18:59
نازنین جان من عکس هارو می خواستم ولی کپی نشدند

چرررررررررراااااااا؟




خانم گل ارايي عزيزعكسا رمز گذاري شده نميشه كپي كرد