نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

گشت و گذار در قمصر

1392/3/12 21:03
نویسنده : خاله لیلا
430 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه گذشته دوست مامان با شوهر و بچه هاش از اراک اومدن خونمون . سجاد پسرشون 

سوم راهنماییه وفاطمه یه سال از من بزرگتره.  شب موندن و فرداش رفتیم قمصر گلاب گیری 

خیلی خوش گذشت رفتیم چشمه ی قمصر خیلی قشنگ بود نیلوفر از دیدن چشمه کلی ذوق

کرده بودو خوشحالی میکرد بعداز اونم رفتیم باغ فین اونجا رو هم دیدیم بعدم مهمونامون برگشتن

شهرشون .

خلاصه خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.هورا فرشته

چند تا عکس از قمصر

این منم و فاطمه خانم

این هم نیلوفرانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه نصیری
2 خرداد 92 13:16
وای چه دخترای قشنگی
خیلی واقعا وبت خوب
به منم یه سری بزن


ممنون اسم وبت چیه
گل آرایی
4 خرداد 92 22:33
سلام دختر خوبم

تعطیلات خوش میگذره

اینطور که پیداست حسابی خوش میگذرونی

شاد باشی




سلام خانم خوبم دلم خیلی برای شما تنگ شده ممنونم



تابستون به شمام خوش بگذره


مینا مامی لیانا
15 خرداد 92 8:31



ممنون مامی لیانا از نظرتون
گل
18 خرداد 92 1:05
سلام
خوبی
نازنین جان منم دلم براتون تنگ شده همشه به یادتونم ولی کمتر فرصت میکنم به همه سر بزنم
دوستتون دارم موفق باشی عزیزم
خوشحالم که به یادمی
التماس دعا


سلام ممنون خانم عزیزم تابستون به شما خوش بگذره خیلی دوستون دارم
گل
18 خرداد 92 1:06
راستی مطلب جدید نگذاشتی من ببینم حتما بذار باشه






چشم خانم گلم حتما مطلب جدید میزارم
گل
18 خرداد 92 1:06
بعثت
نشانه مهرورزی خدا با خاکیان
و باران رحمت بی حد او بر زمینیان است
عید شکوفایی خوشبوترین گل هستی مبارکباد


الناز مامان بنیا
20 تیر 92 20:29
خیلی ناز دخملی شما مرسی سر زدید به ما




مرسي مامان بنیاخيلي ممنون