نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

شبی قشنگ در عالی قاپو

1392/5/7 17:42
نویسنده : خاله لیلا
366 بازدید
اشتراک گذاری

به قول نیلوفری (شنام )  جمعه دوباره رفتیم اصفهان خونه آقاجون  این دفه هم خدا رو شکر

خیلیخوش گذشت . یه شب رفتیم عالی قاپو میدون امام برای افطاری باعمه ،عمو ،

زن عمو و مادرجونم افطاری حلیم بادمجون گرفتیم خیلییییییییییییییییییییی خوشمزه بود  بعداز افطاری رفتیم کالسکه

سواری خیلی کیف میدادخوش گذشتتتتتتتتتت بعد عمو وبابا

رفتن بشتنی خریدن که ما بخوریم  به به به خیلی خومشزه بود

(اینا رو به زبون نیلوفری نوشتم)راستی یه فشفشه رنگی خوشگل گرفتیم

 

که پرتش میکردیم بالا میچرخید و چراغاش روشن میشدو مثلهلی کوپتر پایین می یومد خیلی

قشنگ بود من و نیلوفر خیلی دوسش داشتیم بعدش رفتیم بازی وسطی

 همه بودیم غیر از مامان و مادر .یه عالمه وسطی بازیکردیم والیبالم بازی کردیم  نیلوفرم

ذوق کرده بود

و همش اینور اونور میدویید آخر سر رفتیم پل خواجو کنار آب یه کمی

 

 

 

نشستیم و با فشفشه بازی کردیم  وبعدم برگشتیم خونه.

خلاصه خیلی شب خوبی برای من و نیلوفری و همه بود خدایا ازت ممنونم به خاطر این شب

قشنگ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:12
همیشه برید سفر ان شاله


ممنون شمام همینظور
شادي
31 تیر 92 23:59
عزيزم خاطره ي قشنگي از سفرت به اصفهان نوشته بودي اميدوارم هميشه شاد وخرم باشي و شنگول


خبلی ممنون مبشه اسم وبتونو بگین؟
مامان لیانا
3 مرداد 92 15:35
سلام نازنین جونم چقدر خاطره ی عالی قاپو قشنگ نوشتی من که خیلی دوسش داشتم نازنین




سلام مامی لیانا ممنونم آخه خیلی بهمون خوش گذشت لیانا

جونو از طرف من و نیلو ببوسین


فرشته ی آسمونی
5 مرداد 92 6:53
وای نازنین جون چقدر وبت قشنگ شده
راستی با ماه رمضون چیکار می کنی


ممنونم فاطمه جون ماه رمضونم خوبه فقط هوا گرمه
گل
7 مرداد 92 13:21
سلام خوبی نازنین جان

طاعاتتون قبول حق

خوش میگذره

از خاطرات زیبات که معلومه حسابی بهت خوش میگذره



خیلی دلم واستون تنگ شده دوستتون دارم زیاد




سلام خانمم نماز روزه شمام قبول منم دلم برای شماتنگ شدههههههههههههههههههههههه دوستون دارممممممممممممممممم


عمه مریم
7 مرداد 92 17:46
سلامممممممممممم عشقاااااااااااااااای من :



خاطره قشنگی از میدون امام نوشتی

خییییییلی خوشحالم اینقد بهت خوش گذشته بوده خیییییییییلی دلم براتون تنگ شده راستی آهنگ وبلاگ رو هم خیلی دوسسست داشتم می بوسمتون بوس بوس بوس.




منم دلم تنگ شده برات عمه جونم بوس بوسیییییییییییییییییی


مامان بنیا
7 مرداد 92 20:26
___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن

__♥♥_♥♥آپم

_♥♥___♥♥آپم

_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم

_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم

_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم

__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم

___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم

____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم



____♥♥___♥♥__♥♥آپم

___♥___________♥آپم

__♥_____________♥آپم

_♥_____♥___♥____♥آپم

_♥___///___@__\\__♥آپم

_♥___\\\______///__♥آپم

___♥______W____♥آپم

_____♥♥_____♥♥آپم



_______♥♥♥♥♥آپم






سلام مامان بنیا بنیا جون خوبه ببوسینش از طرف من

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


عمه مریم
8 مرداد 92 11:52
___$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$$

_____________$$$$$$$$$

_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$

___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$

___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$

___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$

___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$

____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$

______$$$__$$__$$$______________$$$$

___________$$____$_______________$

____________$$____$______________$

_____________$$___$$$__________$$

_______________$$$_$$$$$$_$$$$$

________________$$____$$_$$$$$

_______________$$$$$___$$$$$$$$$$

_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$

_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$

______________$$$__$___$$$______$$$$

______________$$$_$__________$$_$$$$

______________$$$$$_________$$$$_$_$

_______________$$$$__________$$$__$$

_____$$$$_________$________________$

___$$$___$$______$$$_____________$$

__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$

_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$

_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$

_$$_____$___$___$$$$____$____$$

__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$

__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$

___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$

____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$

_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$

______$$____$__$$$____$__________________$

_______$____$__$_______$$______________$$

_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$




عمه جونم دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااا


یاسی خاله هیلدا
10 مرداد 92 13:10
قررررررررررررربون دختر خاله هام برم


همیشه برین مسافرت و خوش باشین






مرسی یاسی یاسمن من تورا خیلی خیلی دوست دارم







عمه مریم
14 مرداد 92 17:12
(^-^)


(_*_)





(=^-^=) (。◕ !◕。)ノ゙ (◕‿◕)(◡‿◡✿) ✿✿✿ ❀ ❀ ❀ ۩ ۩ ❤ ❤ ❤☺ ☻






بوس بوسی عمه جونی من







مامان لیانا
17 مرداد 92 12:01
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

پست جدید گذاشتم نظر ندی ناراحت میشم









ممنون مامی لیانا بوس بوس برای لیانا
مامان بنیا
19 مرداد 92 20:45
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶

´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´

´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´¶¶¶¶




سلام ممنونم از نظرتون بنیا جونو از طرف من ببوسین بوسسسسسسسسسسس


عمه مریم
20 مرداد 92 12:51
__$$$


__$$$$__________________$


__$$$$$________________ $$


__$$$$$$$______________ $$$


__$$((▂))$$$____________$$$$


__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$


__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$


__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$


__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$


__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$


___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$


_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$


__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$


_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O


$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $


$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $


$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$


_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$


__$$$((▂))$$$$$_$$$$$


____$$$$$$$_$$$$$


_________$$$$$


______$$$


_____$¤


___$¤


__$¤


__$¤______________¤¤¤¤¤


___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$


____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$


____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤


____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$


___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤


__$¤__________♥$$$¤_____$$


__$¤___________$$$_____¤¤


___$¤________$$$$$$$___$$


____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤


_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$


_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤


_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$


______$¤$$__$$$$$_____$$$


______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$


____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$


__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$


___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$


_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$


_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$


_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$


___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$


_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$


$¤¤¤¤¤¤¤$$


$¤¤¤¤¤$$


_$¤¤¤$$


__$¤¤$$


___$¤$$


____$$$


_____$$


______$$


_______$$


______$$$$$$


_____$$$$$$$$$


_____$$$$$__$$$$









سلام عمه مریمم دوست دارم خیلییییییییییی
ممنون از نظر قشنگت






ماما ن ليانا
22 مرداد 92 15:30
,•’``’•,•’``’•,.

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•......’

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…..............…,•’``’•,•’``’•,

...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’

..............……....`’•,,•’`

…...…,•’``’•,•’``’•,

…...…’•,`’•,*,•’`,•’

...……....`’•,,•’`

,•’``’•,•’``’•,

’•,`’•,*,•’`,•’

.....`’•,,•

……….(¯`v´¯)

………..`•.¸.•´

(..')/ ('..)

.\♥/. .\█/.

_|| _ _ ||_

××××××××××××××××××××

××××××××××××××××××××

_______________,*-:¦:-*

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*

_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*

0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*

0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*

_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*

___0♥00000000♥0,*-:¦:-*

_____0♥000♥0,*-:¦:-*

_______0♥0,*-:¦:-*

_____0,*-:¦:-*

____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0

__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0

_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0

_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0

__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0

____*-:¦:-*____0♥00000000♥0

______*-:¦:-*_____0♥000♥0

_________*-:¦:-*____0♥0

______________,*-:¦:-*

_______________,*-:¦:-*

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*

_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*

0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*

0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*

_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*

___0♥00000000♥0,*-:¦:-*

_____0♥000♥0,*-:¦:-*

_______0♥0,*-:¦:-*

_____0,*-:¦:-*

____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0

__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0

_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0

_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0

__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0

____*-:¦:-*____0♥00000000♥0

______*-:¦:-*_____0♥000♥0

_________*-:¦:-*____0♥0

______________,*-:¦:-*

_______________,*-:¦:-*

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*

_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*

0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*

0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*

_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*

___0♥00000000♥0,*-:¦:-*

_____0♥000♥0,*-:¦:-*

_______0♥0,*-:¦:-*

_____0,*-:¦:-*

____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0

__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0

_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0

_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0

__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0

____*-:¦:-*____0♥00000000♥0

______*-:¦:-*_____0♥000♥0

_________*-:¦:-*____0♥0

______________,*-:¦:-*´´




سلام مامان لیانا جونم دوستون دارم لیانا جونو خیلی ببوسین بگین دوستش دارم I LOVE YOU


عمه مریم
4 شهریور 92 8:21
سلام عشششششقم نازنین جونم ؛



تولدت مبارک



عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده ایشالله برا تولدت میام نیلوفر جونم دلم براش تنگ شده . نازنین جونم ایشالله همیشه شاد و خوشحال و موفق باشی خیییییییلی خیییییییلی دوستت دااااااااااااااااارم عاشقتم بوسسسسسسس بوسسسس




سلام عمه مریم جونم خیلی ممنونم منم خیلی دوست دارم حتما برای تولدم بیایید منتظرم دوستون دارم خیلیییییییییییییییییییییییییی


میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتت
عمه فاطمه
5 شهریور 92 8:24
سلام نازنین جون !





تولدت مبااااااااااااااااااارک قربونت شم .


خیلی دو ستت دارم عمه جون ایشالله همیشه خوشحال باشی هردو تا تون رو می بوسم خیییییییییییییییییییلی دوست دارم






سلام عمه جونم خیلی ممنوم منم دوست دارم خیلیییییییییییییییی میبوسمت










برای تولدم بیاینننننننننننن
سارینا
14 شهریور 92 11:39

                   ♥                     ♥





             ♥آپم                   ♥





              ♥





           ♥                   ♥       ♥





                       ♥آپم





                             ♥      ♥





    ♥         ♥


آپم





     ♥





             ♥         ♥











             ♥                   ♥





آپم


  ♥             ♥





     ♥





           ♥           ♥آپم





                   ♥                     ♥


آپم


 ♥                     ♥





             ♥                   ♥





              ♥


♥             ♥آپم





     ♥





           ♥           ♥





                   ♥                      ♥





             ♥                 آپم  ♥





              ♥





           ♥                   ♥       ♥





                      ♥





                             ♥      ♥


آپم





    ♥         ♥





    ♥   ♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥









مرسسسسسسسسسسسی شما