نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

آمدن خاله از مکه

1392/4/21 0:49
نویسنده : خاله لیلا
396 بازدید
اشتراک گذاری

هفته قبل خاله زهره از مکه اومد.خاله برای یه سفر کاری به مدت یه ماه رفته بود مکه .اینقد دلم

براش تنگ شده بوددددددددددددددددد هر وقت زنگ میزد بهش میگفتم خاله خیلی دلم برات

تنگ شده همش دلم میخواست زودتر بیاد.بلاخره یه ماه تموم شدوخاله اومد هوراااااااااااااااااهورا 

وقتی اومد رفتم تو بغلشو یه عالمه گریه کردم خاله هم منو بوس میکردماچماچ بعدم نیلوفرو 

بغل کردوکلی بوس کردماچماچ . خلاصه یخورده طول کشید تا آروم شدم حسابی خوشحال بودم 

که خاله اومده شب خاله سوغاتیای همه رو داد یه عالمه سوغاتییییییییییییییییییییییییی.

خاله گفت هروقت میگفتی دلم برات تنگ شده میرفتم برات یه بلوز شلوار میخریدم .برای من 

 

ونیلوفر لباس  کفش  گل سر  وچیزای خوشگل خوشگل دیگه آورده بود من ونیلوفرم کلی 

خوشحالی کردیمخیلی ممنون خاله زهره خیلی دوست

داریمممممممممممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
21 تیر 92 4:31
با سلام
تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست:
حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد
http://temparti.blogfa.com/
انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین
تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و...
انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون)
انواع قاب و فریم عکس

ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه
ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن

همه جوره در خدمت شما هستیم
طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن
منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید


فرشته ی آسمونی
21 تیر 92 16:02
وای نازنین جون جون خوش به حالت


چقدر قشنگ این خاطره ات رو نوشتی


راستی از طرف من هم به خالت زیارت قبول بگو







خبلی ممنون فاطمه جون ایشاله تو هم بری مکه




شادي
1 مرداد 92 0:02
چشمت روشن عزيزم سوغاتيا را تنها تنها خوردي نوش جونت برات ارزوي سلامتي وشادماني مي كنم






ممنونم شمام سلامت باشین و شاد






مامان لیانا
7 مرداد 92 12:15
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$




سلام مامان لیانا
میام برای نظر به لیانا جونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سارینا
18 مرداد 92 12:47
*.°

?

...°

....O

.......°o O ° O

.................°

.............. °

............. O

.............o....o°o

.................O....°

............o°°O.....o

...........O..........O

............° o o o O

......................?

...................?

...............?

...........?

_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..



یه سر به وب ما بزن وبت خیلی خوشمله.




سسسسسسسسسسسسسسسلام اسم وبتو چیه