نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

24 ماهگی نیلوفر

1392/7/6 14:46
نویسنده : خاله لیلا
907 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز6 مهر 24 ماهگی و به عبارتی 2 سالگی نیلوفرانه ی ماست نیلوفر عزیزم  وروجک   

 سالگیت مبارک                                                                                                 

 چند تا عکس هم ازجشن تولد نازی نیلو میذارم   همیشه سلامت باشین عزیزای دلم 

 

 

 

 

 

تزیینات تولد                                                                                                                         

 

 

 

 

 خاله یادش رفته از باکنکا عکس بگیره وای وای وای                               

 

 

 

 

   

واین هم کیک قشنگ وخوشمزه ی تولد                                                          

و بفرمایید شامممممممممممممم

واین هم نازنین ونیلوفر عزیزم  (ماشالله)

نیلوفر در حال بازی با کادویی از تولدش

 واین هم محمد حسن پسر خاله نازی نیلو یه پسر شیطون بلا ماشالله

 

و نبلوی وروجک

 

پسندها (1)

نظرات (8)

گل آرایی
8 مهر 92 14:00
سلام نازنین جان خیلی عکساتون خوشگله

مبینام تولدت رو تبریک میگه

وااااای کیک تولدتم خیلی زیباس

همیشه خوش باشی




خبلی ممنون خانم گلم .از طرف من ازمبینام تشکر کنین ممنونم بوسسسسسسسسسسس


دلینا
12 مهر 92 18:55
________$$$$$$ _________________$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$ ____________________$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __________________ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$
الناز مامان بنیا
10 آبان 92 19:35
مبارکتونباشه خوشگلای من
خاله لیلا
پاسخ
ممنونم مامان بنیا تشکر
مینا
27 آبان 92 20:36
سلام من دوست مامان اعظمت هستم طامه خوبی عزیزم خیلی عکسات خوشگله وقتی دلم براتون تنگ میشه عکساتون را نگاه می کنم بوووووس سلام خوبم ممنون شما خوبین؟ ممنون ازاینکه به وبلاگم سر میزنین ممنون از نظرتون
خاله نرگس
4 آذر 92 8:56
سلام عزیزم خوشحال شدم از آشناییتون و اینکه بهمون سر زدین. تولد گل دخترهاتونم مبارک. ماشاله نیلوفر خانوم همسن ساینا است. انشاله 120 سال زیر سایه پدر و مادر مهربون باشید فرشته های خوشگل. تولدتون مبارک سلام خاله نرگس من نازنینم و منم ممنونم که به وبلاگمون سر زدین ممنون
ساینا
14 آذر 92 18:33
تولد ...... تولد......... تولدت مبارک خوشگلا ممنون ساینا جونم میبوسمت
عمه مریم
15 دی 92 12:43
سلام ، نازنین جووووونم : عزیز دلم خیللللللللللللی دلم براتون دوباره تنگ شده ، قربونت برم اومدم تو وبلاگت دیدم مطلب جدید نذاشتی ، میدونم نفسم فصل امتحاناته وقت نمی کنی ، ایشالله موفق باشی عزیز دلم منتظر مطلب جدید هستم فقط اگه تونستی یه سر به وبلاگم بزن باشه جون دلم . نیلوفر شیطونه هم از طرف من ببوسش فدای هر دوتون عمه مریم خیلللللللللی دوستتون دارم .
فرشته ی آسمونی
9 بهمن 92 14:54
نازنین چرا برام نظر نمی زاری؟ خیلی قالبت قشنگه دوست عزیزم ممنون فاطمه جون ولی وبلاگت قطع شده نمیشه نظر بدم