نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

برف بازی شیطونکای مامان

1392/11/18 12:53
نویسنده : خاله لیلا
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامممممممممممممممممم بعد از چند ماه ما دوباره اومدیممممممممممممممم

دلمون تنگ شده بوددددددددددددددددد اومدیم از برف خوشگل زمستون خاطره

بنویسیم.     

نازنین 4ساله که بود برف را دیده ولی نیلوفر امسال اولین برف زمستونی و ادم برفی رو میبینه

مبارکه نیلو چی من.نازنین مثل همه ی بچه ها دلش میخواست تو این چند روز برفی تعطیل بشه و برف بازی کنه که به ارزوش رسید و مدرسه بی مدرسه نیلوفر چون برف وادم

برفی ندیده بودهمش می گفت ازش می ترسمولی وقتی صبح از پشت پنجره برفارو دید

همش می گفت چقدخوشگله ظهر که اومدن خونه باباجون  نازی

نیلو ومن(خاله لیلا) رفتیم برف بازی یخورده دوتایی برف بازی کردن و بعد یه ادم بفی کوشولو

درست کردیم.توحیاط خونشونم یه عالمه با خاله زهره برف بازی کردن وادم

برفی ساختن وفیلم وعکس گرفتن

دیروز دوباره من و نازی رفتیم برف بازی .نیلو خونه خودشون بود ونیومده بود .دوتایی برفارو

میریختیم تو اسمون طرف خورشیدو فکر میکردیم ا ینجوری رنگین کمون درست میشه 

بعدم ادم برفیمونو که خراب شده بود از اول ساختیمش جای نیلوی ناناز ما خیلی خالی بودقلب

ماچبغل .این بود خاطرات برف زمستانی شیطونکا

پسندها (1)

نظرات (5)

عمه مریم
28 بهمن 92 8:16
سلامممممممم ، نازی و نیلوفر نازنازی من ؛ خوشحالم یه مطلب جدید خوشکل گذاشتی خوش به حالتون جای منم خالی بوده ، من که خیلللللللی دلم برای شما و شیطونیاتون تنگ شده ، خیلی قشنگ نوشته بودی من خیلی حسودیم شد دلم می خواست باشم . می بوسمتون نازنین جان و نیلوفر جان سلام عمه جونممممممممممم جای شما خالی بود من ونیلوفر خیلی دوست داریم دلمون تنگ شده میبوسیمت
فرشته ی آسمونی
17 اسفند 92 20:14
سلام دوست خوبم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه سلام ممنونم فاطمه جون سال نو مبارک باشه و بهت خوش بگذره
گل آرایی
28 اسفند 92 18:17
بر سر سفره احساس اگر جایی بود سخن ساده تبریک مرا جا بدهید سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید… سال نو مبارک ممنون خانم عزیزم سال نو شمام مبارک باشه و به شماومبینا جون خوش بگذره
دین و دانش
14 فروردین 93 13:21
فرار رسيدن ايام شهادت حضرت زهرا مرضيه (س)، بانوي دو عالم،دخت نبي بزرگوار اسلام و همسري با وفاي امير المومنان علي (ع)را برتمام مسلمين جهان بخصوص بر شيعيان وعاشقان اهل بيت عصمت وطهارت تسليت عرض ميکنيم.
یاس
15 فروردین 93 12:24
خوش باشید و سلامت نیلوفر و نازنین عزیز ممنون شمام خوش وسلامت باشین