نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

پایان یک سال درس و مدرسه

1393/3/2 17:02
نویسنده : خاله لیلا
405 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه اخرین روز سال تحصیلی و درس ومدرسه ی من  یعنی نازنین خانم گل گلا بود(چقدر خودمو

تحویلگرفتم) خندهزبانقه قههواخرین امتحان یعنی ریاضی .آخیش رفتیم تعطیلی هوراااااااااااااااااااااخندونکخنده                            

وقتی امتحان تموم شد وآخر کلاس شد خانم معلم شروع کرد صحبت کردن و تشکر و درد دل

و خداحافظی  بعدشم گریه گریه وبوس وبغلبوسبغل خانم گفت بچه های عزیزم من خیلی شما رو

دوست دارم محبتخیلیدلم براتون تنگ میشه غمگین دوس دارم تابستون بازم با هم رابطه داشته باشیم زنگ

بزنیم بههمدیگه از حال هم با خبر بشیم تلفناخه خانم ما امسال اولین سال تدریسش بودوماهم اولین

شاگرداشزیبا  خانم معلم همینجور که صحبت میکرد یهو بغض کردو گریش گرفتغمناک بعدما بچه هام همه 

شروعکردیم گریه کردنگریهگریه و خانمو بغل کردیم و بوس کردیمگریهگریهبوسبغل  دلمون گرفتغمناک

نمیخواستیم از هم جدا بشیم بعدم هممون با چشم گریون رفتیم خونه هامون گریه خداحافظ مدرسه

خداحافظ بچه ها وخدا حافظ خانم خوبم تا سال تحصیلی دیگه بای بای خانم عزیزم دوست

دارمممممممممممممممحبتبوس

الهی که به همتون حسابی خوش بگذره وتابستون خیلی خوبی داشته باشین وبه من و نیلوفر عزیزم هم

همینطور (آمین)آراممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)