نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

عروسی

1393/3/30 21:06
نویسنده : خاله لیلا
308 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیشا با خاله رفتیم عروسی یه همکاراش. لباس خوشگلمو پوشیدمو باهاش کلی پز دادم  یخورده نشستیم تا عروس خانم اومد    سرشون گل ریختن و بعد از

خوشامد گویی نشستن و همه دورشون جمع شدن و شروع کردن دست زدن وشادی .منم رفتم جلو و

شروع کردم  دست زدن .رقص نورشون خیلی قشنگ بود .وقتی داشتم نگا میکردم یهو فشفشه زیر پای

من زدن منم حواسم نبود یهو ترسیدمو رفتم کنار یکی دو ساعتی موندیم از خودمون  پذیرایی 

هم کردیم وبعد اومدیم خونه .خلاصه خیلی بهم خوش گذشتتتتتتتتتت   

پسندها (1)

نظرات (3)

عمه مریم
6 تیر 93 11:54
سلام ، نازنین خوشگل من ، دیدی بالاخره اومدم دوباره تو وبلاگت ، عزیززم خیلی دلم برات تنگ شده خوشحالم که رفتی به عروسی اینقد بهت خوش گذشته ایشالله همیشه خوش و شاد باشی عزیز دلم . خیلی دوستتون دارم پرنسسای مامان و عروسکهای بابا و شیطونکای بلای عمه I LOOOOOOOOOVE YOUUU سلام عمه ی خشگلم دلم براتون خیلیییییییی تنگ شده
عمه مريم
27 تیر 93 20:41
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ دوستون دارم عشقم
عمه مریم
4 مرداد 93 8:59
سلام نازنین جونم چقدر قالب وبلاگت قشنگه عزیزدلم ... خیلی دلم براتون تنگ شده خیلی خیلی دوستتون دارم پرنسس های من عاشقتونم میبوسمتون بااااااااااای