نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

تولد تولد

1393/6/10 22:49
نویسنده : خاله لیلا
815 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 5 شهریور تولد من یعنی نازنین گلی بود تولدم مبارکککککککککککک محبتبغل امسال قرار گذاشتیم یه تولد کوچولوی خونوادگی بگیریم چند روز قبلش رفتیم اصفهان آخه زن عموم بعد چند سال یه نی نی کوچولو اورده و ما رفتیم نی نی رو ببینیم  واییییییییییی خیلی نازهبغل اسمشو دیاناگذاشتن.خبلی دوسش دارم دلم براش خیلی تنگ شده.بوسبوس اونجا آقاجون ومادرجون وعمو وعمه ها برام یه تولد کوچولو گرفتن  عمه مریم سالن رو تزیین کرد وقشنگ قشنگش کرد مادر جون برام کیک گرفتن .کیک باب اسفنجی.و بقیه هم کادوهای خوشگل خوشگل. مامان بابامم بدون من و نیلوفر رفتن بیرون کادو گرفتن تا سورپرایزم کنن .خجالتزبانبعد دور هم نشستیم وتولدمونو شروع کردیم عکس گرفتیم کیک خوردیم وبعدشم کادوها رو باز کردیم خلاصهههههههههههه خیلی خوش گذشتتتتتتتتتتتت دست همگی درد نکنه ممنون از کادوهای قشنگتون ممنون که برام تولد گرفتینمحبتبوس البته نیلوفرم بی کادو نموند و برا اونم کادو گرفتن تا خوشحال بشه .زبانبغلوقتی برگشتیم خونه خودمون خاله هامم گفتن برام یه تولدکوچیک میگیرن آخ جوننننننننننننننننن خیلی خوشحال شدمممممممممممم . چشمکزیباخاله برام یه کیک موشی گرفت مامانم شام درست کرد ورفتیم تو بهار خواب وننه جون وباباجونم اومدن .راستی یه چیز جالب . روز تولد من با روز تولد ماه اسمونی نیلوفر یکی شده بود برا همین خاله گفت برا دوتاتون تولد میگیریم نیلو جونم تولد توام مبارک عزیز دلممممممممممم  .بغلبوسخب اول یه کم تاب بازی کردیم .توبهار خواب خاله یه تاب درست کرده تا من ونیلوفر گاهی وقتا بازی کنیم .یه خورده باخاله بازی کردیم بعدشام خوشمزه مامانو خوردیم (مامان گلم دستت درد نکنه)بوسمحبت بعدم کیک خوشمزه خوردیم نیلوفرم کلی برا باباجون وننه جون خودشو لوس کرد چشمکزبان.دست همتون درد نکنه امسال خیلی به من و نبلوفر خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی ممنون خیلی دوستون داریممممممممممممممممممممبوسبوسمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
17 شهریور 93 21:36
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....