نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

سفر اصفهان

1392/3/22 9:22
نویسنده : خاله لیلا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممروز پدر رفته بودیم اصفهان خونه اقاجونم میدونم دیر مطلبشو مینویسم ولی زودتر نشد از بس که چند وقته تو فکر خوشگل کردن وبلاگمم
خب دوس دارم وبلاگم خوشگل باشه دیگههههههههههههههههههههههخب حالا سفر.

چند روزی خونه اقاجونم موندیم رفتیم پل خواجو  جای شما خالی رفتیم لب اب .

واییییییییییییییییی خیلی قشنگ بود صدای اب به ادم یه ارامشی میده که نگوووووووووووووو من ونیلوفر که

خیلی دوس داشتیم نیلوفرکلی ذوق کرده بود و شیطونی میکردبستنی خوشمزم گرفتیم و خوردیم نوش جونمونخیلی خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

یه روزم رفتیم سبزه میدون خرید کردیم من و نیلوفرم هر چی دوس داشتیم خریدیم من

لاک  تل برچسب و چیزایی که دوس دارم خریدم  برا نیلوفرم کفش عینک افتابی وچیزای دیگه خریدیم  رفته بودیم پولای بابا رو تموم کنیم                                           خلاصه سفر خوبی بودددددددددددددددددددددددد. خوش گذشت.تا مطلب بعدی که بنویسم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گل
27 خرداد 92 11:01
سلام گلم



خوبی



خیلی دلم براتون تنگ شده



خوش میگذره



اون بار برات نظر گذاشتم ولی انگاری به دستت نرسیده عزیزم



امیدوارم این یکی رو بتونی بخونی



از خاطره ی اصفهانت هم لذت بردم



برات ارزوی موفقیت دارم



مهربانم همیشه شاد باشی
























مرسسسسي خانم گلم راستي خانم براي كلاس تابستوني هم مياي














گل
4 تیر 92 9:18
این خاطره رو هم خوندمااااااااااا
خیلی بهت خوش میگذره یاد منم باش عزیزم


ممنونم خانمم من همیشه یاد شمام شمام همیشه خوش باشین ایشالا
مامان لیانا
4 تیر 92 9:26
واییییییی نازنین جونم پس اصفهان بهتون خیلی خوش گذشته خوش به حالتون ایشالا همییشه شادو سلامت باشی


ممنونم مامی لیاناجون ایشالا شماولیاناجونم هرجاهستین خوش باشین بوس بوس بوس