نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

گلهاي شاد خونه

شیطونیای نیلوفرانه

1392/3/29 22:36
نویسنده : خاله لیلا
314 بازدید
اشتراک گذاری

     شیا من نیلوفر سیطونکم (شیا به زبون نیلوفری یعنی سلام) 

 

 

من میخوام از سیطونیام بگم   اول از همه عاشق لب تابم همش

میخوام روشن کنم و نانای بذارم بعدم باهاش برقصم  گاهی وقتام با دی دی

(یعنی ابجی نازنین) دعوامون میشهقهقهه  خبببببببببببب تا ایفون زنگ میزنه میدوم 

 

گوشی روبردارم  همش به یا(خاله لیلا) میگم منو بغل کنه وگوشی رو برمیدارم و روشن خاموش

میکنم

 ورزشتارم هستم ترد میل بازی میکنم و نمیذارم دی دی بازی کنهخنده سر سفره به خاله کمک

میکنم و کاسه بشقاب میارم بعدم برا خودم اشپزی میکنم اب و ماست ودوغ وبرنج وهرچی

هست همه رو با هم قاطی میکنم بعدم لباسامو خیس خیس میکنم وحسابی سیطونی

میکنم  بعضی وقتا انقد سخنرانی میکنم وحرف میزنم ولی هیشکی نمیفهمه چی میگم

فقط همه میخندنخنده نماز میخونم همش میرم تو حیاط اب بازی می کنم وخودمو خیس خیس

می کنم  چند تا چند تا پسطونک میذارم دهنم وقت لالام دستور میدم دشکمو بندازن تا لالا کنم

وبخوافم   خلاصه کلی سیطونی دیگه خب چوچولوام باید

سیطون باشم ماشالله چشم نخورم ایشالله 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان
31 خرداد 92 22:28
عزیزم نازنینم وبلاگ قشنگی داری تلاش تو را برای زیبایی وبلاگت شاهدم امیدوارم هر روز موفق تر از روز قبل باشی نازگلم







ممنون مامان گلم خیلی دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
گل
4 تیر 92 9:17
سلام
حالتون خوبه ؟؟
خاطره ی جالب و شیرینی از زبان نیلوفر نوشتی خیلی قشنگ بود من خیلی خوشم اومد
نازنین جان امیدوارم پیامم به دستت رسیده باشه



شیا(سلام) خانم دی دی(ابجی)من ما خوبیم شما خوبین؟ ممنون که خاطرمو خوندین بوس بوس بوس
گل
10 تیر 92 19:33
سلام نازنینم

خوبی
خوب به وبلاگت میرسی خیلی خوشگل موشگل شده

دوست دارم و براتون آرزوی سلامتی دارم
مرسی خانم گلم خیلی ممنون
گل
18 تیر 92 13:09
ماه رمضان، ماه از «منیت» و «مادیت» بریدن و پرکشیدن در هوای لاهوت و «گردشهای روحانی» است.

نازنینم تبریک میگم بهار رمضان را به شما و خانواده ی عزیزتون


سلام خانم گلم من ماه رمضان رو خیلی دوس دارم همش دلم

میخواست زودتر بیاد مخصوصا سحراشو خیلی دوس دارم

ممنونم برای شمام مبارک باشه (بوس بوس بوس)
عمه مریم
20 تیر 92 16:27
شیا (سلام )
عزیزم الهی فداتتتتتتت شششششم با این حرف زدن و سسسیطونیات دلم برات تنگ شده زود بیا پیشم باشه بوس بوس بوس بوس بوس
******
نازنین جونم آفرین وبلاگت خیلی خییییییلی قشنگ شده مخصوصاً بارش قلبا و آویزت خیلی خیلی محشر کرده وبلاگتو دوسسسسسسسسسست دارم هواارتا





عمه خيلي خيلي دوستت دارم مرسي عزيزم